Przepis na znak idealny
Logo to maksimum treści przy minimum środków.
Graficzna opowieść na temat marki, ograniczona do jednego znaku. Powinno być z jednej strony wyróżniające, zapadające w pamięć, z drugiej - osadzone w kontekscie działania firmy czy produktu lub usługi. Odważne, a jednocześnie przemyślane. Nie ma tutaj miejsca na jakiekolwiek nieuzasadnione zabiegi.
Dlatego projektując logo, zawsze rozważamy kilka linii kreatywnych i nie stosujemy limitów w kwestii ich ilości. Wychodzimy z założenia, że logo powinno “leżeć” idealnie - “dobrze” to w tym przypadku zdecydowanie za mało!
Logo to maksimum treści przy minimum środków.
Graficzna opowieść na temat marki, ograniczona do jednego znaku. Powinno być z jednej strony wyróżniające, zapadające w pamięć, z drugiej - osadzone w kontekscie działania firmy czy produktu lub usługi. Odważne, a jednocześnie przemyślane. Nie ma tutaj miejsca na jakiekolwiek nieuzasadnione zabiegi.
Dlatego projektując logo, zawsze rozważamy kilka linii kreatywnych i nie stosujemy limitów w kwestii ich ilości. Wychodzimy z założenia, że logo powinno “leżeć” idealnie - “dobrze” to w tym przypadku zdecydowanie za mało!