proszę czekać ...

Pozycjonowanie stron www Konin

 
SEM - Skuteczny marketing w wyszukiwarce Google - pozycjonowanie stron www, optymalizacja stron pod kątem SEO.

Promocja strony www w wyszukiwarkach to najlepsza metoda na docieranie do większej liczby odbiorców. Dzięki skutecznemu pozycjonowaniu strony internetowej, zwiększasz potencjał swojego biznesu. Osiągnięcie lepszej pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania przekłada się wprost na większą liczbę kliknięć. Większy ruch na Twojej stronie internetowej zwiększa szansę na sprzedaż usług lub produktów.
SEM (ang. Search Engine Marketing)

Marketing w wyszukiwarkach internetowych polega na zwiększeniu widoczności konkretnej witryny www w organicznych wynikach wyszukiwania jak i płatnych wynikach wyszukiwania.


Działania dotyczące płatnych wyników wyszukiwania realizowane są głównie poprzez system płatnych reklam AdWords od Google. Działania dotyczące poprawy występowania w naturalnych wynikach wyszukiwania są realizowane poprzez optymalizację SEO oraz sam proces pozycjonowania.

W dzisiejszych czasach nikt nie wyobraża sobie poszukiwania informacji, ofert o produktach czy usługach, bez przeszukiwania internetu. Każda usługa, każdy produkt i w końcu każda firma, aby być obecną w świadomości potencjalnych konsumentów musi być obecna w internecie. Bez względu na to czy sprawa dotyczy salonu kosmetycznego, czy sprzedawcy podzespołów komputerowych, obecność w internecie to konieczność.
 

Witryna internetowa staje się pierwszym punktem styku konsumenta z produktem czy usługą. Dlatego tak ważne jest, aby wrażenia te były jak najbardziej pozytywne. W Logoworld co prawda nie sprawimy, aby odbiorca poczuł zapach kawy z Twojego biura, ale opowiemy historię Twojego biznesu w sposób zgodny z najnowszą wiedzą z zakresu tworzenia stron internetowych jak i optymalizacji SEO oraz pozycjonowania. Sprawimy, że Twoja witryna będzie pozycjonowała się wyżej w naturalnych wynikach wyszukiwania. Zoptymalizujemy Twoją stronę internetową w oparciu o audyt. Przeprowadzimy analizę Twojej bezpośredniej konkurencji i pomożemy w doborze optymalnych fraz do pozycjonowania. Sprawimy, że Twoja strona internetowa będzie realizowała swój cel. Cel informacyjny, cel komunikacyjny i cel sprzedażowy. Podejmiemy działania z zakresu marketingu internetowego tak, aby maksymalizować widoczność a przez to wpływać na wielkość sprzedaży.

Bez względu na to czy jest to sklep internetowy, czy jest to witryna informacyjna o produkcie czy usłudze. Dobierzemy odpowiednie frazy kluczowe, przeprowadzimy optymalizację, będziemy generować wartościowe treści oraz budować bazę wartościowych linków tak aby zwiększać reputację Twojej domeny a w rezultacie zwiększać sprzedaż, bez względu w jakiej branży działasz.
 
SEO - Pozycjonowanie stron internetowych

Pozycjonowanie stron www (ang. SEO - Search Engine Optimization) to proces/działanie, którego celem jest uzyskanie możliwie jak najwyższych pozycji strony w organicznych wynikach wyszukiwania np. w wyszukiwarce Google, Bing czy Yahoo.
Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych

Bądz wysoko w wynikach wyszukiwania


Pozycjonowanie przeprowadzone w sposób prawidłowy i skuteczny powoduje zwiększenie ruchu na danej witrynie. Większa liczba odwiedzin przekłada się to bezpośrednio na większą widoczność i zainteresowanie produktami lub usługami oferowanymi poprzez stronę internetową.

Optymalizacja SEO - pozycjonowanie stron w Google jest w obecnych czasach skutecznym narzędziem do osiągania przewagi nad konkurencją. Dzięki pozycjonowaniu strony w Google firmy maksymalizują sprzedaż, budując popularność marki i pożądany wizerunek w sieci.

Bez wątpienia w czasach, w których większość konsumentów przed dokonaniem zakupu poszukuje informacji w Internecie, dobrze wypozycjonowana strona staje się bardzo ważnym narzędziem w rękach działu marketingu.
 

Kluczowe czynniki świadczące o optymalizacji strony, będące dobrymi przesłankami do podjęcia pozycjonowania strony:
 
  • Jakość treści prezentowanych na stronie internetowej
  • Unikalność treści prezentowanych na stronie
  • Stosowanie słów kluczowych w tytułach strony
  • Ilość linów przychodzących
  • Jakość linków przychodzących
  • Stosowanie na stronie znaczników H1, H2, H3 do określania ważności treści
  • Zweryfikowana wizytówka firmy Google
  • Indeksowalność - dostępność strony dla robotów wyszukiwarek
  • Przyjazne, czytelne linkowanie wewnętrzne strony
  • Stosowanie protokołu https, zamiast http (certyfikat SSL)
  • Przyjazna nawigacja wewnętrzna i tzw. UX (user experience)
  • Zoptymalizowane grafiki
  • Zoptymalizowana prędkość wczytywania strony na urządzenia desktop i mobile
  • Powiązanie strony z social media (twitter, facebook, instagram)

 

Jesteś zainteresowany
pozycjonowaniem strony internetowej?
©  2009- 2020 Wszelkie prawa zastrzeżone - Agencja Reklamowa Logoworld,