proszę czekać ...

Pozycjonowanie stron

 
SEM - Skuteczny marketing w wyszukiwarce Google - pozycjonowanie stron www, optymalizacja stron pod kątem SEO.

Promocja strony www w wyszukiwarkach to najlepsza metoda na docieranie do większej liczby odbiorców. Dzięki skutecznemu pozycjonowaniu strony internetowej, zwiększasz potencjał swojego biznesu. Osiągnięcie lepszej pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania przekłada się wprost na większą liczbę kliknięć. Większy ruch na Twojej stronie internetowej zwiększa szansę na sprzedaż usług lub produktów.
SEM (ang. Search Engine Marketing)

Marketing w wyszukiwarkach internetowych polega na zwiększeniu widoczności konkretnej witryny www w organicznych wynikach wyszukiwania jak i płatnych wynikach wyszukiwania.


Działania dotyczące płatnych wyników wyszukiwania realizowane są głównie poprzez system płatnych reklam AdWords od Google. Działania dotyczące poprawy występowania w naturalnych wynikach wyszukiwania są realizowane poprzez optymalizację SEO oraz sam proces pozycjonowania.

W dzisiejszych czasach nikt nie wyobraża sobie poszukiwania informacji, ofert o produktach czy usługach, bez przeszukiwania internetu. Każda usługa, każdy produkt i w końcu każda firma, aby być obecną w świadomości potencjalnych konsumentów musi być obecna w internecie. Bez względu na to czy sprawa dotyczy salonu kosmetycznego, czy sprzedawcy podzespołów komputerowych, obecność w internecie to konieczność.
 

Witryna internetowa staje się pierwszym punktem styku konsumenta z produktem czy usługą. Dlatego tak ważne jest, aby wrażenia te były jak najbardziej pozytywne. W Logoworld co prawda nie sprawimy, aby odbiorca poczuł zapach kawy z Twojego biura, ale opowiemy historię Twojego biznesu w sposób zgodny z najnowszą wiedzą z zakresu tworzenia stron internetowych jak i optymalizacji SEO oraz pozycjonowania. Sprawimy, że Twoja witryna będzie pozycjonowała się wyżej w naturalnych wynikach wyszukiwania. Zoptymalizujemy Twoją stronę internetową w oparciu o audyt. Przeprowadzimy analizę Twojej bezpośredniej konkurencji i pomożemy w doborze optymalnych fraz do pozycjonowania. Sprawimy, że Twoja strona internetowa będzie realizowała swój cel. Cel informacyjny, cel komunikacyjny i cel sprzedażowy. Podejmiemy działania z zakresu marketingu internetowego tak, aby maksymalizować widoczność a przez to wpływać na wielkość sprzedaży.

Bez względu na to czy jest to sklep internetowy, czy jest to witryna informacyjna o produkcie czy usłudze. Dobierzemy odpowiednie frazy kluczowe, przeprowadzimy optymalizację, będziemy generować wartościowe treści oraz budować bazę wartościowych linków tak aby zwiększać reputację Twojej domeny a w rezultacie zwiększać sprzedaż, bez względu w jakiej branży działasz.
 
SEO - Pozycjonowanie stron internetowych

Pozycjonowanie stron www (ang. SEO - Search Engine Optimization) to proces/działanie, którego celem jest uzyskanie możliwie jak najwyższych pozycji strony w organicznych wynikach wyszukiwania np. w wyszukiwarce Google, Bing czy Yahoo.
Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych

Bądź wysoko w wynikach wyszukiwania


Pozycjonowanie przeprowadzone w sposób prawidłowy i skuteczny powoduje zwiększenie ruchu na danej witrynie. Większa liczba odwiedzin przekłada się to bezpośrednio na większą widoczność i zainteresowanie produktami lub usługami oferowanymi poprzez stronę internetową.

Optymalizacja SEO - pozycjonowanie stron w Google jest w obecnych czasach skutecznym narzędziem do osiągania przewagi nad konkurencją. Dzięki pozycjonowaniu strony w Google firmy maksymalizują sprzedaż, budując popularność marki i pożądany wizerunek w sieci.

Bez wątpienia w czasach, w których większość konsumentów przed dokonaniem zakupu poszukuje informacji w Internecie, dobrze wypozycjonowana strona staje się bardzo ważnym narzędziem w rękach działu marketingu.
 

Kluczowe czynniki świadczące o optymalizacji strony, będące dobrymi przesłankami do podjęcia pozycjonowania strony:
 
  • Jakość treści prezentowanych na stronie internetowej
  • Unikalność treści prezentowanych na stronie
  • Stosowanie słów kluczowych w tytułach strony
  • Ilość linków przychodzących
  • Jakość linków przychodzących
  • Stosowanie na stronie znaczników H1, H2, H3 do określania ważności treści
  • Zweryfikowana wizytówka firmy Google
  • Indeksowalność - dostępność strony dla robotów wyszukiwarek
  • Przyjazne, czytelne linkowanie wewnętrzne strony
  • Stosowanie protokołu https, zamiast http (certyfikat SSL)
  • Przyjazna nawigacja wewnętrzna i tzw. UX (user experience)
  • Zoptymalizowane grafiki
  • Zoptymalizowana prędkość wczytywania strony na urządzenia desktop i mobile
  • Powiązanie strony z social media (twitter, facebook, instagram)

 

 
Pozycja w wynikach wyszukiwarki Google a ilość kliknięć

Statystyki kliknięć wykazują jednoznacznie, że im wyższa pozycjia w wynikach wyszukiwania tym więcej ruchu na stronie docelowej.
Dlatego osiąganie jak najwyższych pozycji poprzez działania marketingowe w wyszukiwarkach jest bardzo ważne.
 

Wykres wyszukiwania w google

 

Ruch organiczny w google

 

 
Korzyści płynące z pozycjonowania stron internetowych 

Pozycjonowanie stron www to proces, który przynosi wiele korzyści. Dobrze przeprowadzony, osadzony na solidnych fundamentach strategicznych może być nieocenionym narzędziem w zdobywaniu przewagi nad agresywną konkurencją.
Jedno działanie - wiele korzyści

Dostępność

To nic innego jak bycie tam gdzie trzeba i kiedy trzeba. Tak właśnie działają wyszukiwarki. Dostarczają informacji o konkretnych produktach i usługach użytkownikom, którzy już przejawiają zainteresowanie danym tematem. To wymarzona sytuacja dla każdego sprzedawcy. Dlatego pojawianie się strony wysoko w wynikach wyszukiwania jest tak ważne. Szanse na zainteresowanie a w konsekwencji sprzedaż produktów czy usług rosną znacznie kiedy pokażemy je komuś już zainteresowanemu. Dlatego trzeba podejmować wysiłki zmierzające do plasowania się jak najwyżej w naturalnych wynikach wyszukiwania.

Najmniejszy nakład finansowy

Firmy inwestują wiele pieniędzy w marketing. Produkują reklamy radiowe, drukują swoje reklamy w dziennikach, czasopismach branżowych. Tworzą katalogi produktów, drukują ulotki. Biorąc jednak pod uwagę na zasięg jaki oferuje dane medium, internet oraz nakłady na pozycjonowanie stron są najtańsze. W zależności od frazy na jaką pozycjonujemy stronę z jaką związany jest konkretny biznes mogą to być tysiące wyszukiwań dziennie i tyleż samo wejść na stronę. Biorąc pod uwagę argument dostępności, bycie wysoko w wynikach wyszukiwania oferuje najmniejszy koszt dotarcie do dużej liczby konsumentów.

Budowanie wizerunku i świadomości marki

Firmy inwestują wiele pieniędzy w marketing. Produkują reklamy radiowe, drukują swoje reklamy w dziennikach, czasopismach branżowych. Tworzą katalogi produktów, drukują ulotki. Biorąc jednak pod uwagę na zasięg jaki oferuje dane medium, internet oraz nakłady na pozycjonowanie stron są najtańsze. W zależności od frazy na jaką pozycjonujemy stronę z jaką związany jest konkretny biznes mogą to być tysiące wyszukiwań dziennie i tyleż samo wejść na stronę. Biorąc pod uwagę argument dostępności, bycie wysoko w wynikach wyszukiwania oferuje najmniejszy koszt dotarcie do dużej liczby konsumentów.
 


Długotrwałe efekty

Proces pozycjonowania w odróżnieniu od płatnych kampanii Google Adwords gdzie w jednej chwili strona ląduje na pierwszym miejscu, jest procesem długotrwałym. Długotrwałość dochodzenia do zadowalających pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania uzależniony jest od wielu czynników. Jednak, biorąc pod uwagą nasze doświadczenia, wiemy że efekty pozycjonowanie poprzez tworzenie dobrego contentu, obranie dobrej strategii link buildingu trwają długo, strona utrzymuje długo dobrą pozycję. 

Zdobywanie przewagi nad konkurencją

Według danych statystycznych zachowanie użytkowników wskazuje na to, że na każde jedno kliknięcie w reklamę płatną, odpowiada 11 kliknięć w link pochodzący z wyszukiwania organicznego. Dlatego pozycjonowanie jako proces ma wielką moc. Im wcześniej firmy zdadzą sobie z tego sprawę tym szybciej zdobędą przewagę nad konkurentami, którzy polegają jedynie na płatnych kampaniach w wynikach wyszukiwania. Ponieważ proces pozycjonowania jest procesem długotrwałym osiągnięcie wysokiej pozycji na tle konkurentów może przynieść długotrwałe efekty ponieważ dojście konkurencji do wysokich pozycji także zajmie trochę czasu.
 

 

 

©  2009- 2020 Wszelkie prawa zastrzeżone - Agencja Reklamowa Logoworld,