proszę czekać ...

Brief

Jeśli jesteście Państwo zainteresowani niesztampowymi rozwiązaniami kreatywnymi i pomysłami, które łamią schematy, zachęcamy do wypełnienia krótkiego briefu.
Dzięki temu będziemy mogli zrozumieć podstawowe potrzeby, motywacje i oczekiwania, które kryją się za Waszą marką.
Bez obaw. Przesłanie briefu do niczego nie zobowiązuje. Obiecujemy, że skontaktujemy się z Państwem zaraz po zapoznaniu się ze wstępnymi wytycznymi, by doprecyzować szczegóły.
 

Czego dotyczy projekt

Zaprojektowanie nowego znaku? Bardziej kompleksowe działanie jakim jest branding? A może dobrze zaprojektowania kampania Adwords?
Spektrum naszych działan obejmuje znacznie więcej niż wymienione zagadnienia, dlatego opisz czego potrzebujesz, my zajmiemy się resztą.

Cel podejmowanych działań

Wprowadzenie nowej marki na rynek, zwiększenie sprzedaży istniejących produktów a może konieczność zmiany postrzegania marki wynikająca ze strategicznych przesłanek?
Tutaj opisz swoje motywacje, dlaczego chciałbyś podjąć to konkretne działanie.

Do kogo kierujemy przekaz czyli grupa docelowa

Opis odbiorców podejmowanych działań to kluczowa informacja.
Jeśli posiadasz konkretne badania lub analizy rynku, zachowań konsumenckich, załącz je poniżej.
Postaraj się opisać swoich obecnych konsumentów lub tych, do których chcesz kierować swój przekaz jak najdokładniej.

Konkurenci i upodobania

Kim są Twoi bezpośredni konkurenci? 
Co sprawia, że Twoje serce bije szybciej, a oko nie chce przestać patrzeć? Co się Tobie podoba, a co nie.

Czas i budżet

Podaj ramy czasowe dla projektu. Jeśli jest jakaś data graniczna (deadline) dla podejmowanych działań koniecznie zawrzyj tę informację tutaj.
Podając nam dane o przybliżonym budżecie nie zobowiązujesz się do niczego.
Dzięki temu będziemy mogli zaproponować najbardziej optymalne działania, biorąc pod uwagę specyfikę danego projektu.

Uwagi

Jest mnóstwo rzeczy, o które nie zapytaliśmy w tym mini briefie (bez obaw, dopytamy przed realizacją projektu) lecz jeśli uważasz, że posiadasz inne istotne informacje, to własnie miejsce na nie. Opisz swoje uwagi!
©  2009- 2020 Wszelkie prawa zastrzeżone - Agencja Reklamowa Logoworld,