Im więcej tym lepiej
W czasach gdy “content jest królem”, a wartościowe treści są na wagę złota, blogi firmowe są ważnym, choć często bagatelizowanym narzędziem komunikacji. Dlaczego jeszcze nie warto zapominać o blogu?
Ponieważ poza funkcją informacyjną i wizerunkową, ma istotne znaczenie dla pozycjonowania Twojej strony w sieci, stanowiąc swego rodzaju zaplecze SEO. Blog może także funkcjonować w pełni samodzielnie, wspierając promowanie określonych produktów i usług.
W czasach gdy “content jest królem”, a wartościowe treści są na wagę złota, blogi firmowe są ważnym, choć często bagatelizowanym narzędziem komunikacji. Dlaczego jeszcze nie warto zapominać o blogu?
Ponieważ poza funkcją informacyjną i wizerunkową, ma istotne znaczenie dla pozycjonowania Twojej strony w sieci, stanowiąc swego rodzaju zaplecze SEO. Blog może także funkcjonować w pełni samodzielnie, wspierając promowanie określonych produktów i usług.